jueves, octubre 30, 2008

Money , money


Money can buy a bed...but not sleep,
Money can buy books...but not brain,
Money can buy foods...but not appetite,
Money can buy make-up...but not beauty,
Money can buy a house...but not a home,
Money can buy medicine... but not health,
Money can buy luxuries...but not culture,
Money can buy companions...but not real friends,
Money can buy marriages...but not love,
Money can buy anything... but not heaven:

el dinero puede comprar una cama pero no sueño
el dinero puede comprar libros pero no inteligencia
el dinero puede comprar alimentos pero no apetito
el dinero puede comprar maquillaje pero no la belleza
el dinero puede comprar una casa pero no un hogar
el dinero puede comprar medicinas pero no la salud
el dinero puede comprar lujo pero no cultura
el dinero puede comprar compañìa pero no amigos verdaderos
el dinero puede comprar un matrimonio pero no amor
el dinero puede comprar cualquier cosa pero no el cielo

.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Can't buy me love, love
Can't buy me love

I'll buy you a diamond ring my friend if it makes you feel alright
I'll get you anything my friend if it makes you feel alright
'Cause I don't care too much for money, money can't buy me love

I'll give you all I got to give if you say you love me too
I may not have a lot to give but what I got I'll give to you
I don't care too much for money, money can't buy me love

Can't buy me love, everybody tells me so
Can't buy me love, no no no, no

Say you don't need no diamond ring and I'll be satisfied
Tell me that you want the kind of thing that money just can't buy
I don't care too much for money, money can't buy me love

.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
no me puedes comprar amor,amor
no me puedes comprar amor,

te comprarè un anillo de diamantes amiga mìa si eso te hace sentir bien
te conseguirè cualquier cosa amiga mìa si eso te hace sentir bien
porque el dinero no me preocupa, el dinero no me puede comprar

te darè todo lo que que consiga para dar, si tù dices que me quieres tambièn
puede ser que no tenga mucho para dar pero lo que consiga te lo darè
no me preocupo demasiado por el dinero, el dinero no me puede comprar amor

no me puedes comprar amor, amor
no me puedes comprar amor,no no no no

dì que no necesitas un anillo de diamantes y estarè contento
dime que quieres la clase de cosas que el dinero no puede comprar
no me preocupo demasiado por el dinero, el dinero no me puede comprar amor

http://mx.youtube.com
/watch?v=2LoYM5OWIqI



.-.--.-.-.-.-.--.-..-.-.-.-.-
"Money" - Liza Minnelli, Joel Grey

Money...Money
Money makes the world go around
...the world go around
...the world go around.

Money makes the world go around
It makes the world go 'round.
A mark, a yen, a buck or a pound
...a buck or a pound
...a buck or a pound.
Is all that makes the world go around

That clinking, clanking sound...
Can make the world go 'round

Money money money money
Money money money money
Money money money...

If you happen to be rich
And you feel like a night's entertainment
You can pay for a gay escapade.

If you happen to be rich and alone
And you need a companion
You can ring (ting-a-ling) for the maid.

If you happen to be rich
And you find you are left by your lover,
And you moan and you groan quite a lot
You can take it on the chin,
Call a cab and begin to recover
On your 14-karat yacht! WHAT!?

Money makes the world go around
...the world go around
...the world go around.
Money makes the world go aroung
Of that we both are sure...
*raspberry sound* on being poor!

Money money money money
Money money money money
Money money money...

When you haven't any coal in the stove
And you freeze in the winter
And you curse to the wind at your face.
When you haven't any shoes on your feet,
Your coat's thin as paper,
And you look 30 pounds underweight

When you go to get a word of advice
From the fat little pastor,
He will tell you to love evermore.

But when hunger comes to rap,
rat-a-tat rat-a-tat at the window
*knock knock* (at the window)
Who's there? (hunger) oh, hunger!!
See how love flies out the door...

For, money makes the world go around
...the world go around
...the world go around.
Money makes the world go 'round
The clinking, clanking sound of...

Money money money money
Money money money money...

Get a little, get a little
Money money money money...
Mark, a yen, a buck or a pound,
That clinking, clanking, clunking sound,
Is all that makes the world go 'round,
It makes the world go 'round!
.-.-.-..-..--.----.--.
Dinero dinero…
El dinero hace que el mundo gire
… el mundo gire
… el mundo gire
El dinero hace que el mundo gire
Hace que el mundo vaya redondo.

Un marco, un Yen, un dólar o una libra
… un dòlar o una libra
… un dólar o una libra.

Es todo lo que hace que el mundo gire
Ese tintinear,click clack el sonido…
Puede hacer girar el mundo

Dinero dinero dinero dinero
Dinero dinero dinero dinero
Dinero dinero dinero…

Si da la casualidad de que eres rico
Y tienes el cuerpo con ganas de diversiòn nocturna
Puedes pagar por una marcha gay.

Si da la casualidad de que eres rico y estàs solo
Y necesitas una acompañante
Puedes llamar por telèfono (ring ring) a la doncella.

Si da la casualidad de que eres rico
Y te ha dejado tu amante,
Y lloras y gimes bastante
Puedes pasartelo por el forro,
Llamar un taxi y comenzar a recuperarte
¡En tu yate de 14 kilates! ¿QUÉ!?

El dinero hace que el mundo gire
… el mundo gire
… el mundo gire
El dinero hace que el mundo gire
De éso ambos estamos seguros…
chasca la lengua es triste ser pobre!

Dinero dinero dinero dinero
Dinero dinero dinero dinero
Dinero dinero dinero

Cuando no tienes carbón en la estufa
Y estàs helado en el invierno
Y te mueves con el viento en tu cara.
Cuando no tienes zapatos en tus pies,
Tu abrigo es fino como el papel,
Y parece que tienes 30 libras ( 20kg) de peso de menos

Cuando vas a conseguir un consejo
Del pequeño cura gordo,
Él te dirá, ama aùn màs.

Pero cuando el hambre viene a golpear,
rata-a-tat rata-a-tat en la ventana
golpea golpea (en la ventana)
¿Quién es? ¡(el hambre) oh,el hambre!!
Ver cómo el amor sale volando por la puerta…

Para, el dinero hace que el mundo gire
… el mundo gire
… el mundo gire.
Hace que el mundo vaya redondo.
El tintinear, clanking el sonido de…

Dinero dinero dinero dinero
Dinero dinero dinero dinero…

Consigue un poco, consigue un poco
Dinero dinero dinero dinero…
Un Marco, un Yen, un dólar o una libra,
Ese tintinear,del sonido click, clack clock
Es todo lo que hace que el mundo gire,
¡Hace que el mundo vaya redondo!

http://mx.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q

No hay comentarios: